26

Vs: Miten päädyit tänne?

Google toi, kun etsiskelin asiaa käsitteleviä sivuja.

27

Googlella Antsa-sanin kotisivuille ja sieltä linkillä tänne

28

g0o0gle

29

Ei tähän voi olla muuta vastausta, kuin gooooooogletus wink

30

Viherpajan ovessa näin osoitteen...

31 Viimeksi muokannut Bartimaeus (06.06.2007 14:38:15)

tima kirjoitti:

Etsiskelin taas kerran tietoa jostain bonsain hoitamisesta ja sitten samalla kun mietin että miksei missään ole keskustelu-palstaa bonsaista, niin kappas, löysin tämän linkin joltain yhdistyksen sivuilta. Onneksi löysin! smile

Sama täällä. Minäkin googletin kaikkea bonsaihin liittyvää ja löysin tänne. Niinpä, ja onneksi löysin.

Meitä kaikkia musta kuolo päähän koppaa.

-Aleksis Kivi

32

Ostin ekan bonsaini lahden Plantagenista ja googlesta löysin tänne

Muuten onko kenelläkään tai tietääkö kukaan paljoa Mix colli (en tiedä onko tuo latinan kielinen nimi vai...?) lajista?

Olen vasta aloittelija , joten apu kelpaisi

33

Heippa timtum ja tervetuloa!

Minä luulen että tuo mix colli tarkoittaa vaan sitä, että on mitä tahansa lajia:)
Joten josko vaikka saisit kuvan tänne näytille vaikka tähän ketjuun:
http://www.bonsaifi.net/keskustelu/viewforum.php?id=5
niin nuo konkarit varmasti sen tunnistavat, sitten onkin helpompi etsiä tietoa ja ohjeita.
Tätä palsata selaamalla löydät hirmusti tietoa ja myöskin linkkejä muille sivustoille. Joten eikun surffailemaan bonsaiden valloittavaan maailmaan.

34

Kiitos tiedoista!

35

Minulla oli niin jännittävä reitti kuin googlen kautta, kun käytin hakusanaa "bonsai" ja etsin suomenkielisiltä sivuilta.

36

Mulla oli silleen, että halusin oman jonkunlaisen kasvinkasvatusharrastuksen, koska veljeni harrastaa lihansyöjäkasvien kasvatusta. Sittenpä kysäisin äidiltä mitän tekisin, ja äiti sanoi että bonsaipuiden kasvatus olisi yksi. Sitten menin heti tietokoneelle, etsiskelin tietoa bonsaipuista, ja löysin samalla tämän siuvston. Heti sitten rekisteröidyin tänne. smile

Lol.

37

Miä oon ollu jo pidemmän aikaa bonsaiden lumoissa,´en edes muista milloin innostus alko. Mutta mä kuulun kai sellaseen kuppikuntaan joka ei halua mitään valmista, joten oon odottanu lenkkipolun varrelle ilmaantuvan kinnostavaa luonnontaimea. Kolme mä äskettäin löysin ja kun netistä etsin hoito-ohjeita ja muotoilumalleja niin tänne osuin - ja jäin... wink

--or do we live only once?

38

Wanha kunnon G00Gle

39

ja kaveri oli kans suositellu joskus smile

40

Onpas kuollutta..

41

Eksyin ihan toisesta syystä tänne. Piti lisätä kuva tunnistettavasta huonekasvista. Sitä osiota en löydä enää millään haulla rekisteröitymisen jälkeen.
Ei sinänsä haittaa koska rakentelen pikkuhiljaa omaa japanilaista puutarhaani.

42

Tässä on ketju tunnistettaville huonekasveille http://www.bonsaifi.net/keskustelu/viewtopic.php?id=177