1

Aihe: Miten bonsaipuu kasvatetaan.

Nyt olen täysin tietämätön, olen lueskellut bonsaista vähän sieltä ja jotain täältä ja jonkun verran foorumilta, mutta minulle ei ole auennut miten bonsaipuu kasvatetaan, voisiko joku kertoa selkeästi miten homma menee.

2

Vs: Miten bonsaipuu kasvatetaan.

Esittämäsi kysymys on niin laaja, että siihen on täysin mahdotonta antaa tyhjentävää vastausta. Kehotan sinua hankkimaan käsiisi jonkin bonsai-kirjan, jossa homman "perusjuoni" käydään juurta jaksain läpi. Omat bonsai-kirjani olen listannut bonsai-sivustollani, mutta sivustoni lista on ymmärrettävästi hyvin suppea.

Tietysti web on bonsai-sivustoja pullollaan, joista voi myös tietoisuuttaan kartuttaa. Esim. täällä bonsaifi-palstalla on kerätty jonkin verran linkkejä, jotka löytyvät tästä säikeestä.

Jonkinlaisen johdannon aiheeseen voit lukaista vaikkapa wikipediasta.

Mainostetaanpa vielä sivuillani olevaa Aloittelijalle-osiota, jonka tarkoitus on toimia (heppoisena smile ponnistuslautana harrastusta aloitteleville.

3

Moro

Oliskohan teil tietoo et kun minulla olis sella ku orme de chine eli kiinanjalava niin millänen paikka sille olis hyvä auringossa ja saako olla ulkonakin?

4

SoMoZe kirjoitti:

Moro

Oliskohan teil tietoo et kun minulla olis sella ku orme de chine eli kiinanjalava niin millänen paikka sille olis hyvä auringossa ja saako olla ulkonakin?

Sen verran voisi oma-aloitteisuutta löytyä, että kokeilet etsiä foorumilta vanhoja juttuja. Kiinan jalavasta on puhuttu jo vaikka kuinka.

"A garden is the best alternative therapy"