26

Vs: Paju-kisa

Voisin mahdollisesti osallistua kilpailuun ku vanhempien lähellä on yks kiva pajupuska josta vois saada hyvän alokkaan. Mitään tietyn kaavan puuta en edes yritä tehdä ku en ymmärrä niistä mitään joten teen vaan omaan silmään hyvännäkösen puun.

27

tervetuloa mukaan big_smile tällä hetkellä minun puu ei ole mikään silmiä hivelevä vaan jonkun sortin tikku joka törröttää kukkapurkista.

28

lisäsin säännön jonka luvalla kisasta saa vetäytyä jos puu turmeltuu tai on muuten häpeällisen epäedustava.

29

Jokainen kevät tuo oman yllärinsä, jos puu on ollut talven ulkona. Puput hoitaa puitten trimmauksen omalla tyylillään.

30

onko käyny juput tekemässä tuhoja?

31

Tänä talvena tuskin kovin paljoa, kun on niin paljon lunta, mutta edellisinä talvina aina jotain pientä. Luumupuun taimet menee aina lumirajasta poikki.

32

luumuparat. täällä on paju tainnut vähän kuivahtaa (en kehtaa kertoa miksi big_smile)

33

tervetuloa mukaan.

34 Viimeksi muokannut Mad Planta (21.04.2010 18:30:22)

Mä olen messissä, mikään ei ole parempaa kuin kunnon kilpailu

Kysymys, päätetääänkö voittaja demokraattisella äänestyksellä?

35

kyllä. voittajan päättää kaikki muut käyttäjät jotka eivät osallistu kisaan. tuomarit saavat antaa yhden äänen parhaaksikatsomalleen puulle.

36

OK. nyt on paju ruukussa, ja alkaa julmettu pohtiminen, millaisen siitä oikein haluaa, ja pystyy tekemään.

37

Hei kuinka tänne laitetaan kuvia, kohta rupeaa kasvamaan

38

arg. minunkin pitäisi etsiä uusi paju kuolleen tilalle.

39

Oh my God! Olin viikonlopun turussa=kukaan ei kastellut pajua=paju melkein kuollut=jos ei herää, vetäydyn kisasta

40

paitsi jos vielä saa ottaa uuden

41

saa ottaa uuden. mutta se on sitten toinen asia että ehtiikö se kasvaa.

42

Elättelen vielä toivoa, se ei ole onneksi enää yhtä ruttana...'

43

Mad Planta kirjoitti:

Hei kuinka tänne laitetaan kuvia, kohta rupeaa kasvamaan

"lainaa" tätä vastaustani, niin näet, miten kuvat on laitettu. Kuva toimii linkkinä isompaan kuvaan:

http://farm5.static.flickr.com/4052/4628621576_51e3155a30_b.jpg

44

kiitti, pistän kuvan tänne kuolinilmoituksen kanssa, mikäli ei kohta ala silmut kasvaa...

45

puu on nyt todistetusti kuollut, raaputin kuortapois ja leikkelin paloiksi, kuollutta ja kuivaa.

46

harmillista. minunkin paju kuoli talvella enkä ole vielä kerennyt hakea uutta.